Upoznajte nas

Naša firma osnovana je 2015. godine, sa željom da bogato iskustvo stečeno u različitim oblastima objedinimo i klijentima omogućimo kompletan set usluga na jednom mestu.

Život preduzetnika svakodnevno je ispunjen turbulencijama i brojnim promenama koje otežavaju funkcionisanje i razvoj biznisa, pa tako mogućnost da na jednom mestu objedinimo finansijsko i poresko savetovanje, računovodstvo i posredovanje u postupku apliciranja kod finansijskih institucija za pribavljanje novčanih sredstava, klijentima daje priliku da se potpuno okrenu svom biznisu i njegovom razvoju, verujući da su finansije i porezi u sigurnim rukama.

Više o nama

Prilikom izbora klijenata sa kojima započinjemo saradnju, na naš izbor o uspostavljanju poslovnih odnosa ne utiče veličina pravnog lica, već svakom klijentu pristupamo maksimalno profesionalno, a klijente biramo na osnovu procene da su raspoloženi da zajedničkim radom i trudom radimo na unapređenju poslovnih rezultata firme.

Saradnja sa klijentima iz širokog spektra delatnosti, uz našu težnju za stalnim napretkom i usavršavanjem, pruža nam mogućnost da svim zahtevima klijenata odgovorimo u kratkom roku, na obostrano zadovoljstvo.

Photo 002 modified

Da li ćete nas upozoravati na eventualne greške u poslovanju?

Naravno, sve klijente upozoravamo na greške koje uočimo da prave u poslovanju, a koje se odnose na našu eksperzitu, kako bi sprečili potencijalne kazne koje klijent može da dobije na osnovu napravljenih grešaka.

Da li imate iskustva sa poreskim kontrolama?

Naravno, tokom godina poslovanja susreli smo se sa velikim brojem poreskih kontrola koje smo sa našim klijentima uspešno prošli.

Da li moramo da dolazimo u Vaše prostorije?

Ne, značajan broj naših klijenata gotovo nikada ne dolazi u naše prostorije, zato što dokumentaciju međusobno razmenjujemo online, preko različitih sistema, a takođe i komunikaciju obavljamo u potpusnosti online. Naravno, za klijente koji i dalje žele da dolaze kod nas u prostorije, to je svakako moguće.

Da li me podsećate na obaveze i proveravate poreska dugovanja?

Naravno, razvili smo sistem redovne provere stanja poreskih dugovanja naših klijenata, koji redovno sprovodimo nekoliko puta u toku meseca, kako bismo naše klijente upozorili na dospele obaveze i dugovanja koja imaju, kako prema poreskoj upravi, tako i prema lokalnim poreskim administracijama.

FAQ

Šta vas razlikuje od drugih?

Mi smo moderna knjigovodstvena agencija 21. Veka, sa fokusom na maksimalno iskoristićavanje mogućnosti koje nam nove tehonologije nude u vidu automatizacije knjiženja, potpune online komunikacije i razmene dokumentacije, tako da apsolutno nije od značaja da li su klijenti iz istog grada ili ne. Klijentima posvećujemo punu pažnju i svakome pristupamo sa pažnjom koju zaslužuje kako bismo opravdali očekivanja, ali ispunili zahteve naših klijenata.

Koja je cena vaših usluga?

Cenu knjigovdstvenih usluga formiramo na osnovu više različitih faktora, a neki od najvažnjih jesu oni koji se nalaze u formi za popunjavanje na delu u kojem pišemo o našim knjigovdstvenim uslugama, a gde nam potencijalni klijenti šalju upite za knjigovodstve usluge. Pored toga, tu su i neki drugi faktori koje pojedinačno prolazimo sa klijentima prilikom formiranja cene naših usluga.

Na osnovu čega birate klijente?

U poslovanju nam je veoma bitno da sa klijentima imamo dobru komunikaciju i da klijenti razumeju, poštuju ali i pridržavaju se saveta koje od nas dobijaju, kao da poštuju politiku i uslove našeg poslovanja. Ovo se pre svega odnosi na greške koje prave u poslovanju i naše ukazivanje na iste, kao i poštovanje rokova za dostavljanje dokumentacije. Samo na taj način zaista možemo da uživamo u saradnji sa klijentima i da pružamo naše usluge na obostrano zadovoljstvo, što nam je od velikom značaja.

Da li sarađujete sa preduzetnicima-paušalcima?

Da, sa imamo veliki broj preduzetnika paušalaca koji koriste usluge naših paketa Paušal Boxa.