Profesionalno finansijsko savetovanje za preduzetnike i pravna lica
Vaše finansije su ključ za poslovni uspeh i bez finansijske analize nije moguć rast i napredak svakog poslovanja. Bilo da ste na početku poslovanja ili vaša firma već obavlja delatnost i želite da unapredite kontrolu nad poslovanjem vašeg preduzetnika ili privrednog društva, Fincon je vaš pouzdan partner. Naš tim sa višegodišnjim iskustvom u finansijskom savetovanju, omogućiće vam donošenje odluka koje vode ka sigurnom i dugoročnom uspehu.
Naš tim pružiće Vam detaljnu analizu poslovanja Vaše firme i otkriti koji su to skriveni troškovi koji opterećuju poslovanje, šta je uzrok poteškoćama, da li postoje potencijali firme koje do sada niste koristili, i što je najvažnije, koje su to odluke koje je potrebno sprovesti, da bi firma nastavila da raste i postiže bolje rezultate iz godine u godinu.
Zašto i kada vam je potreban finansijski savetnik?
Finansijski savetnik je neophodan svakom poslovanju zarad analize rizika i optimizacije poslovanja. Savetnik vam pruža analitički pristup za vaš budžet, daje vam savete o štednji i pravilnom upravljanju novcem i pomaže vam da prevaziđete izazove ako je do problema već došlo.
Ukoliko želite da sagledate sve rizike, izbegnete odluke koje firmu mogu odvesti u nevolje i izaberete samo prave poslovne poduhvate, potrebna vam je pomoć finansijskog savetnika koji će vam predočiti jedinstvenu i kompletnu analizu finansijskog dela vašeg poslovanja.
Naš tim savetnika vas vodi kroz procese kao što su:
- Izrada finansijskih planova
- Upravljanje materijalnim i finansijskim resursima
Temeljna analiza troškova i plan za povećanje profitabilnosti
Bilo da vam je potreban lični finanasijski savetnik ili pomoć pri rešavanju specifičnih finansijskih problema i izazova, naš tim je tu da vam pruži jasna i učinkovita rešenja.

Koje usluge finansijskog savetovanja nudi Fincon?
- Analiza likvidnosti i solventnosti preduzeća
- Ocena boniteta klijentovih kupaca
- Racio analiza
- Analiza profitabilnosti preduzeća
- Analiza neto obrtnog kapitala
- Analiza kratkoročnih i dugoročnih plasmana i obaveza preduzeća
Projekcija bilansa stanja i uspeha
Prethodno opisane usluge predstavljaju deo naše ponude koju proširujemo prema potrebama naših klijenata, jer nam je dosadašnje iskustvo potvrdilo da praćenje potreba klijenata i izlaženje u susret njihovim poslovnim zahtevima predstavlja garanciju poslovnog uspeha, što nam je svima u zajedničkom interesu.

Zašto odabrati Fincon za finansijsko savetovanje?
Fincon tim od 2015. godine nastoji da pruži što širi opseg knjigovodstvenih i računovodstvenih usluga svojim klijentima. Naš tim za finansijsko savetovanje svoj rad temelji na:
Iskustvu u različitim sektorima
Tokom protekle decenije, sarađivali smo sa preduzetnicima, DOO firmama, kompanijama u procesu likvidacije i brojim malim i srednjim preduzećima koja su želela da svoje temelje postave na kvalitetnoj analizi. Bez obzira na izazovnost i kompleksnost vaših potreba, tu smo da pružimo adekvatna rešenja prilagođena vašem poslovanju.
Individualnom pristupu
Svako poslovanje je mikrosvet za sebe i mi razumemo da svaka firma ima jedinstvene izazove, zato se kao vaš finansijski savetnik prilagođavamo baš vašim specifičnim ciljevima i potrebama, kao i jedinstvenim rešenjima za finansijske probleme.
Stručnosti i ekspertizi
Naš tim svoj kredibilitet gradio je proteklih deset godina i uspeo da zadovolji potrebe različitih poslovanja i reši brojne izazove. Uprkos iskustvu, svakodnevnim usavršavanjem nastojimo da unapredimo svoju stručnost i rado delimo znanja i zapažanja koja smo godinama prikupljali.
Kome su namenjene usluge finansijskog savetovanja?
Usluge finansijskog savetovanja potrebne su:
- Preduzetnicima radi poboljšanja upravljanja finansijama i osiguravanja rasta poslovanja.
- DOO kompanijama radi optimizacije procesa, povećanja profita i smanjenja rizika.
Pojedincima radi osiguravanja finansijske stabilnosti i sigurnosti čiju strategiju izrađuje lični finansijski savetnik.
Ključne usluge koje Fincon nudi usmerene su ka finansijskom savetovanju za preduzetnike i DOO, savetovanje za materijalno-finansijske poslove i finansijsko planiranje za firme u likvidaciji.
Koraci naše uspešne saradnje
- Besplatne konsultacije radi upoznavanja i razumevanja vaših potreba i ciljeva
- Analiza finansijskog stanja i indetifikacija potencijalnih rizika i prilika za unapređenje
- Izrada strategije prilagođene vašem poslovanju i potrebama
- Implementacija i podrška tokom čitavog procesa saradnje
Pravovremeno donošenje kvalitetnih odluka može biti presudno za opstanak i rast vašeg poslovanja. Fincon tim koji je specijalizovan za finansijsko savetovanje, pružiće vam mogućnost da izbegnete rizike i ostvarite sve finansijske ciljeve u punom potencijalu koji pruža vaše poslovanje.
Da li ćete nas upozoravati na eventualne greške u poslovanju?
Naravno, sve klijente upozoravamo na greške koje uočimo da prave u poslovanju, a koje se odnose na našu eksperzitu, kako bi sprečili potencijalne kazne koje klijent može da dobije na osnovu napravljenih grešaka.
Da li imate iskustva sa poreskim kontrolama?
Naravno, tokom godina poslovanja susreli smo se sa velikim brojem poreskih kontrola koje smo sa našim klijentima uspešno prošli.
Da li moramo da dolazimo u Vaše prostorije?
Ne, značajan broj naših klijenata gotovo nikada ne dolazi u naše prostorije, zato što dokumentaciju međusobno razmenjujemo online, preko različitih sistema, a takođe i komunikaciju obavljamo u potpusnosti online. Naravno, za klijente koji i dalje žele da dolaze kod nas u prostorije, to je svakako moguće.
Da li me podsećate na obaveze i proveravate poreska dugovanja?
Naravno, razvili smo sistem redovne provere stanja poreskih dugovanja naših klijenata, koji redovno sprovodimo nekoliko puta u toku meseca, kako bismo naše klijente upozorili na dospele obaveze i dugovanja koja imaju, kako prema poreskoj upravi, tako i prema lokalnim poreskim administracijama.
FAQ
Šta vas razlikuje od drugih?
Mi smo moderna knjigovodstvena agencija 21. Veka, sa fokusom na maksimalno iskoristićavanje mogućnosti koje nam nove tehonologije nude u vidu automatizacije knjiženja, potpune online komunikacije i razmene dokumentacije, tako da apsolutno nije od značaja da li su klijenti iz istog grada ili ne. Klijentima posvećujemo punu pažnju i svakome pristupamo sa pažnjom koju zaslužuje kako bismo opravdali očekivanja, ali ispunili zahteve naših klijenata.
Koja je cena vaših usluga?
Cenu knjigovdstvenih usluga formiramo na osnovu više različitih faktora, a neki od najvažnjih jesu oni koji se nalaze u formi za popunjavanje na delu u kojem pišemo o našim knjigovdstvenim uslugama, a gde nam potencijalni klijenti šalju upite za knjigovodstve usluge. Pored toga, tu su i neki drugi faktori koje pojedinačno prolazimo sa klijentima prilikom formiranja cene naših usluga.
Na osnovu čega birate klijente?
U poslovanju nam je veoma bitno da sa klijentima imamo dobru komunikaciju i da klijenti razumeju, poštuju ali i pridržavaju se saveta koje od nas dobijaju, kao da poštuju politiku i uslove našeg poslovanja. Ovo se pre svega odnosi na greške koje prave u poslovanju i naše ukazivanje na iste, kao i poštovanje rokova za dostavljanje dokumentacije. Samo na taj način zaista možemo da uživamo u saradnji sa klijentima i da pružamo naše usluge na obostrano zadovoljstvo, što nam je od velikom značaja.
Da li sarađujete sa preduzetnicima-paušalcima?
Da, sa imamo veliki broj preduzetnika paušalaca koji koriste usluge naših paketa Paušal Boxa.