Knjigovodstvene usluge Novi Sad
Vođenje precizne i ažurne poslovne dokumentacije je ključ za donošenje pravih odluka i poštovanje zakonskih obaveza. Fincon stručni tim nudi vam profesionalne usluge knjigovodstva koje su prilagođene potrebama preduzetnika, malih i srednjih preduzeća, kao i DOO firmi. Fincon tim je sastavljen od stručnjaka iz različitih oblasti i našim klijentima pružamo kompletne knjigovodstvene usluge na najvišem nivou.
Profesionalne knjigovodstvene usluge su vam neophodne prilikom vođenja poslovnih knjiga, tokom izrade i podnošenja poreskih prijava, prilikom pripreme godišnjih finansijskih izveštaja, prilikom obračuna zarada zaposlenih, kao i za savete za finansijsko i poslovno upravljanje. Naš tim već punu deceniju nastoji da vam pruži sveobuhvatne knjigovodstvene usluge kako biste bili sigurni u svaki korak svog poslovnog rasta.
Opšte knjigovodstvene usluge
- Prikupljanje i knjiženje poslovne dokumentacije
- Provera ispravnosti dokumentacije
- Analitičko vođenje evidencija (kupci, dobavljači, dati i primljeni avansi, pozajmice..)
- Vođenje glavne knjige
- Robno knjigovodstvo
- Predaja PDV prijava
- Blagajničko poslovanje
- Vođenje registra osnovnih sredstava
Izrada završnih računa
U zavisnosti od veličine pravnog lica, razlikuje se set finansijskih izveštaja koja su pravna lica u obavezi da predaju na kraju svake poslovne godine. Naša agencija svojim klijentima nudi usluge izrade završnih računa koje uz pomoć naših savremenih sistema, maksimalne posvećenosti i saradnje sa klijentima predajemo na zadovoljstvo obe strane.
Set finansijskih izveštaja za mikro pravna lica i preduzetnike se sastoji od:
- Bilansa stanja
- Bilansa uspeha
- Statističkog izveštaja
Poreskog bilansa
Set finansijskih izveštaja za mala, srednja i velika pravna lica pored prethodno navedene dokumentacije sadrži i sledeće:
- Izveštaj o tokovima gotovine
- Izveštaj o promenama na kapitalu
- Izveštaj o ostalom rezultatu
- Napomene uz finansijske izveštaje

Regulisanje radnih odnosa i drugih oblika angažovanja fizičkih lica
- Prijava i odjava radnika uz izradu prateće dokumentacije
- Obračuni zarada uz dostavljanje kompletne propratne dokumentacije (isplatni listići, spisak neto zarada i dr.)
- Angažovanje radnika na dopunski rad, ugovor o delu i privremene i povremene poslove i izrada ugovora po osnovu datih angažovanja
- Precizna evidencija iskorišćenih godišnjih odmora radnika
- Obračun poreza na dohodak građana i predaja poreskih prijava
Ostale knjigovodstvene usluge
U želji da klijentima maksimalno izađemo u susret nudimo i druge usluge koje mogu olakšati poslovanje, od kojih su najčešće:
- Osnivanje firme
- Fakturisanje na osnovu dostavljene dokumentacije
- Edukacija o korišćenju ePortala (eFakture, ePorezi)
- Komunikacija i maksimalna kooperativnost sa poreskim organima
- Dostavljanje dokumentacije bankama
- Druge usluge u skladu sa postignutim dogovorom
Zašto odabrati Fincon knjigovodstvo?
Fincon tim godinama unapređuje i proširuje tim knjigovođa koji svakodnevno prate zakonske regulative i blagovremeno obaveštavaju klijente o izmenama i dopunama zakona. Naš knjigovodstveni rad se temelji na:
Tačnosti i pravovremenom reagovanju
Naš tim će se pobrinuti da svi vaši izveštaji i prijave budu podneti na vreme i bez grešaka. Uz naše knjigovodstvene usluge bićete sigurni u zakonski i legitimno poslovanje i izbegavanje potencijalnih kazni i rizika.
Radu naspram potreba vašeg poslovanja
Bez obzira da li ste preduzetnik, DOO firma ili imate složenije finansijske potrebe, naš tim će se prilagoditi potrebama vašeg poslovanja i pripremiti set kompletnih knjigovodstvenih usluga za vas.
Iskustvo i poverenje
U toku našeg jednodecenijskog rada sa klijentima, trudili smo se da svaki poslovni odnos zasnujemo na poverenju, a potvrda i nagrada za trud uobličena je u činjenici da je Fincon postao pouzdan partner brojim preduzećima na tržištu.
Kome je potreban knjigovođa?
Knjigovođa i profesionalne knjigovodstvene usluge potrebne su:
- Preduzetnicima za vođenje jednostavnog knjigovodstva, podnošenje poreskih prijava i radi podrške u razvoju poslovanja.
- DOO firmama za sveobuhvatno knjigovodstvo koje podrazumeva složenije finansijske strukture.
- Startapovima za organizaciju finansija od samog početka kako bi biznis bio usklađen sa zakonom i garantovao sigurnost.
- Firmama koje prelaze na digitalno knjigovodstvo za savete i podršku u vezi sa automatizacijom i digitalizacijom finansijskog poslovanja.
4 koraka naše buduće saradnje
- 1. Konsultacije i preuzimanje svih knjigovodstvenih obaveza
- 2. Detaljno i pravovremeno izveštavanje i uvid u realno stanje
- 3. Zastupanje pred insitucijama u slučaju kontrole ili dodatnih zahteva
- 4. Edukacija i savetovanje u vezi sa najboljim praksama za usklađivanje sa zakonskim promenama
U današnje vreme kada se promene u poslovnom svetu dešavaju na dnevnom nivou, pružanje profesionalnih knjigovodstvenih usluga nije jednostavan zadatak, ali naša svakodnevna edukacija i praćenje zakonskih regulativa daje nam dovoljno vremena da se prilagodimo i blagovremeno obavestimo sve naše klijente, kako bismo sve promene zajedno spremni dočekali.